21 januari 2013

Halsband och Carl Larsson...

Jag fortsätter kvällen med lite loppissaker och ni undrar klart om jag aldrig köper något nytt. Jo...det händer, det finns verkligen kontraster här på gammalt och nytt. Det är den där känslan att blanda gammalt och nytt. Saker som inte syns för att dom har blivit över får plötsligt ett nytt liv. Halsband i trä som ingen ville ha,får ligga på fatet tills jag kommer på något att använda de till. Sen vet ni som är här och kikar att jag är extra förtjust i Carl Larsson, så en tavla i veckan blir det ungefär :)   Och tack för alla goa kommentarer, de värmer så gott.

6 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Hej Anna!
Jag blandar också, nytt och gammalt. Fast jag är nog mest förtjust i det gamla...
Vilken söt tavla!
Kram Agnetha

Vardag och flärd sa...

Härlig tavla, tror inte jag sett den tidigare! Här finns det inte så mycket nytt, jag är mest förtjust i gammalt för det har ofta en genomtänkt praktisk funktion samtidigt som designen är vacker.
Ha en fin kväll!
Kram Eva

Lilla Blanka sa...

Hej fina!

Jag gillar oxå blandningen av nytt och gammalt. Det blir på nåt sätt livfullare då.
Bara gammalt kan kännas tungt och bara nytt kan kännas opersonligt, så blandning är en bra mix tycker jag :))

Fina fynd! Tavlan är jättesöt ❤

Kram
Mia

Queen of Kammebornia sa...

Åh! Jag blir så glad av dina bilder!

Lina sa...

Oj vilka finheter! Loppis är mys. Kram!

Anonym sa...

Ogrlice su predivne, zato što su od drveta. Vratiće se u trend. Pozdrav iz Srbije.