25 oktober 2014

Lite från dagens...

Lite från dagens loppisköp, ja det följde också med ett gäng röda Engelska tallrikar och en stor sommarvas för Lupiner och annat fint, men den stoppades undan med en gång. Jag tror jag har tappat focus på hur jag uppträder när jag är på secondhand, förra gången så var jag SÅ nära att välta eller rätta sagt ramla över en skyltdocka...idag hände det väl inte så där mycket mer än att jag välte ut en ljusstake så att allt stearin rann ut på bordet och samtidigt höll på att nocka en äldre dam. Nu blir det kaffe!!   Anna

8 kommentarer:

Unknown sa...

Ler når jeg hører om dine små uhell på bruktbutikken. Fort gjort å komme borti noe, for det er ofte ganske fullt i sånne butikker. Men du så gøy det er å se hva de har. Du har fått deg mye fint i dag.
Lørdagsklem fra Marit

angie sa...

danke für die schönen herbstlichen bilder und liebe grüße von angie aus deutschland

Black Iris sa...

Haha, du verkar vara nästan lika fumlig som jag är ibland.. Jösses, vad länge sen jag var på loppis. Måste göra något åt det tror jag..

Kram Maidi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag skulle gärna gå med dig på loppis, skönt att vi är flera som råkar ut för lite missöden. Dock hade du blivit utan vasen om jag hunnit före.
Stor kram/AM

Melody and M.E sa...

Jag är alltid så rädd för att välta något när jag går i butiker för jag har ofta en stor axelväska som puffar till både det ena och det andra!
Önskar dig en härlig söndag!
Kram M.E

Anonym sa...

Så fina saker - Kannan med ♡ är underbar/Kram

Här är gudagott att vara ! sa...

Ha, ha, det är dramatik på hög nivå när du Anna är på jakt på loppisfynd !
Själv har jag också en tendens att fara fram som en furie mellan prylarna...
- Men livet blir ju mycket roligare om man är lite galen, eller hur ;) ?!
Ha det gott !
Kram / Anneli

Vardag och flärd sa...

Du far väl fram som det värsta i din jakt och ser inte runt dig, ha ha!
Vasen var i alla fall vacker!
Ha det fint, vännen!
Kramar Eva