22 juli 2014

Oj då...nu blir det bildbomb!!!

Oj då...nu blev det bildbomb!!! Detta här har jag haft för mig idag när det varit 28 grader i skuggan, fast på övervåningen är det svalt och skönt. Jag har tapetserat med Sandberg och Morris. Ni vet ju vad det kan vara vinklar och vråer i gamla hus. Först skulle jag bara tapetsera två fondväggar här men som vanligt följer det alltid med annat när man börjar. Så allt har fått sig ett par lager vitt och nu är det bara golvet kvar som ska få sig en strykning också. Fin kväll till er alla / Anna

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du är inte dålig som tapetserar i denna värmen..men snyggt blir det En fin o lugn kväll till dig/ Rita

a kitchen in the country sa...

Så läckert Anna! Heja dig! Och det där skrivbordet är dessutom hur fint som helst. :)

Kram på dig i värmen

Anonym sa...

Riktigt snyggt ...
/Natti Natti Kramen!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bomba på du, det var roligt och se hur det blev. Jättefint med så mörk tapet mot det vita. Och bra jobbat, tur du hade svalare där uppe.
Kramar/AM

Rost och rädisor sa...

Det kallar jag ju förstås inte bombning, bara en lätt dust tapetkärlek.
Det blir ju så himla fint och faktum är linnéatapen halkar ner en placering till förmån för den turkos/svarta.
Ha det fint
Anette

Anonym sa...

Vad fint det blev! Kanske bra med laite inomhusjobb i sommarvärmen! T o m här i Wales är det soligt och varmt, inte dåligt för de brittiska öarna!

Melody and M.E sa...

Har gått och tänkt på den där Linnea tapeten så det var verkligen roligt att få se den uppsatt!
Kanonsnyggt och väcker vill ha känsla…
kram M.E

Maria sa...

Verkligen kanon. Den rara, blyga linnena tar för sig mot det mörka. Hon sträcker på sig minsann!
Jag målade också om på övervåningen i vårt gamla hus när sommaren var som varmast. Delar man in arbetet i etapper blir fet lättare, tycker jag.