19 mars 2014

Det behövs inte så mycket...

Nu frossar jag i påskliljor och det bästa med dem är att de sköter sig själv och när de har gjort sitt så gräver jag ner lökarna på slänten. Det behövs inte så mycket och inte behöver man köpa mer en lite blommor för att få det lite vardagsfint. Jag har plockat ner några plåtburkar som får stå framme med blommor i. Nu ska jag ta på mig en kofta till jag har varit frusen ända sen promenaden i förmiddags och då hade jag både mössa och vantar på. En fin kväll till er / Anna

12 kommentarer:

åse sa...

Så fint med påskliljor i plåtburkarna, det är härligt att kunna plocka in lite vårblommor att njuta av medan våren förbereder sig utomhus. Kram åse

Melody and M.E sa...

Dina röda plåtburkar är jag riktigt avis på…
kram M.E

Catarina sa...

Åhhh... så snyggt!!!

Vardag och flärd sa...

De små påskliljorna är så rara och det var fint att ha dem i plåtburkar! Jag gräver ner mina också och har många som blommor nu, det blir ju fler och fler för varje år.
Storm här, usch!
Kramar Eva

anettan sa...

Det är så fint med minipåskliljor.....fint i plåtburk. Kram Anette

Signes sammensurium sa...

Så lekkert det var med påskeliljer i de boksene, er stadig på utkikk etter fine bokser......... Ha en fin kveld!
Klem fra Signe.

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Så herlig i dine gamle burkar Anna :)Gult og rødt for en vakker kombinasjon :)Klem Vibeke

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefint, och burkarna blev bra krukor med lite höjd.
Kramar/AM

Emilia sa...

Härliga påsklilljebilder - nu blir jag sugen på att införskaffa (det här med att de sköter sig själva passar väldigt bar hemma hos oss)!

Maria sa...

Du har så många fina burkar. Det är urmysigt med gamla burkar tycker jag. Burkar med lite själ i.

Madame Edith sa...

Gud vad mysigt att ställa påskliljorna i plåtburkar :) Fin färgkombination dessutom!

Kram Madame Edith

Villa Frejas bokblogg sa...

Så himla fint att bli glad över.