3 maj 2013

Sol och skugga...

Helt galet underbart väder. Jag har fixat lite ute denna eftermiddag, plockat fram krukor till blommor som kommer hem efterhand. Tagit lite halvtaskiga kort med sol och skugga. Men det är ju tanken som räknas.
Ja nu visar jag också mina halvtaskiga betong...ja vad ska jag kalla dem. Men det var riktigt kul att få slarva ibland, jag gjorde fat av betong ( Faktiskt noggrant ) Sen det som blev över slängde jag ihop med krossade tallrikar. Passar alldeles utmärkt att blanda upp med krukor. Ha en trevlig kväll :)

4 kommentarer:

Jenny sa...

Jättefina bilder tycker jag!

Bra idé med betongfaten:)

Ha en trevlig helg Anna,

Kraam Jenny

Sirpa sa...

Hej! Jag gillar stort dina bilder och gillar också de där betong sakerna som du har gjort, duktig du är!
Önskar dig en fin lördag!
Kram Sirpa♥

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Virkelig kreativ er du Anna:)Dette likte jeg veldig godt:)))Sausnebbet du så hos meg finnes ikke hos meg lengere,men solgte det på min loppis forrige vår.Hadde jeg visst du likte den så godt,hadde jeg sendt den til deg:))))Klem på deg fine Anna!

A House With A View sa...

Oj vilka vackra somriga foton och så vackert fat du gjort - stooort gilla! Känner igen vissa porslinskärvor faktiskt :) Riktigt vackert till sommarverandan - vad himla fiffig och kreativ du är!

Stööööörsta kraaaaamen aka