21 mars 2013

En blandad torsdag...

Blandade lökar och blandade bilder.

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så gulligt ägg med pingvinen. Härliga bilder i gult.
Kramar
AnnaMaria

Min plats i solen sa...

Jag blir glad av din torsdagsblandning Anna. :)

Ha en härlig torsdag!

Kram Lotta

Vardag och flärd sa...

Fin blandning, vackert!
Var på Maxi imorse och köpte ett plåtägg av varje motiv, blev glad att jag hittade dem.
Ha en fin dag!
Kramar Eva

Maria sa...

Vilken härlig blandning! :)

...och löken, tänk att det kan vara så vackert med lök!

Ha en fin dag!
Kram♥

Lallbacken sa...

Hej Anna. Dina bilder ger mig påskkänslor. Nu måste jag sätta fart och fixa lite påsk jag också. Kanske ta en sväng ner till stan och gå på kvantum ;)
/mia

esterii sa...

Pyntar inte påsk, vet inte varför , det kanske skulle sätta fart på vårkänslorna?

Catarina sa...

Plåtägget var ju underbart!!! Påskliljor kan verkligen vara vackra men med en allergisk sambo får jag bara ha`påskliljor utomhus. Men dom är lika vackra där:)

Anonym sa...

Men gudars, ägget med pingvinen var oslagbart
Kram
AC