22 februari 2013

Ull som går att forma...

Ullgarn, band eller rep, ja vad kan det vara och med ståltråd i. Jag blev iallafall lite nyfiken så jag köpte på mig ett par stycken. Ihop med virkade stjärnor...nja får se om jag kommer på något. Kanske forma till figurer, runt något,till mobiler eller små ting att fästa på väskor. Ja direkt satte det fart på en lite svårstartad dam idag. Jag har köpt ullgarnet i en lokal affär som det bara finns en av. Men finns säkert i alla handarbetsaffärer och hobbyaffärer. 

2 kommentarer:

Maria sa...

Men vilken kul grej, ullgarn med ståltråd i. Jag förstår att din kreativa hjärna börjar arbeta! :)

Tänk vad skönt att det är fredag idag! Jag hoppas att du får en fin dag och avslutning på veckan!
Kram♥

Becka [fotoblogg] sa...

Åh så fint.
sv: Åh tack så väldans mycket kära du! Det gör mig så glad att du tycker det.
Fredagskramar. ♥