3 december 2012

December och paket

December, då är det mycket pyssel och fix. Julklappspapper är något som jag bryr mig om, det ska vara något speciellt, det behöver inte vara så vackert men väl nåt som tilltalar. Nu har jag köpt en stor och tung rulle med ett papper som bara är jag, om man kan säga så, ja det kan man. Det är precis som vita gamla tygknappar, snökristaller och stjärnor. Så jag börjar med att slå in denna underbara bok, December av Jens Linder och Johanna Westman. Den får bli till en vacker tjej som gillar en kille, som jag känner.

5 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Den köpte jag häromdagen, till mig :) och den är underbar!

Maria sa...

Vackra paket är något alldeles extra. Det kommer att bli supertjusiga paket av ditt fina papper!

Fin kväll!
Kram♥

Johanna sa...

Lade till dig på bloglovin! :D

Vardag och flärd sa...

Fint papper och fin bok! Är det du själv som ska få den, tro?
Var på second hand idag men fann inget tyg lämpligt till kuddar men hittade en tomte som ska få sitta i ett vindsfönster och titta ut.
Kram Eva

CreandoPhoto sa...

Du har verkligen hittat ett vackert papper. Jättefint tycker jag! Får man se ett inslaget paket sen också tro?

Kramar