26 november 2012

På linneskåpet och stjärnor på rad

När jag plockar bland mina advent och julsaker eller jag ska säga så här istället, när jag letar efter något som jag aldrig minns vad jag lagt. Då åker en del saker fram som hamnar lite i skymundan för att senare få en bättre plats. Precis så var det för dessa jultavlor, hyss upp på linneskåpet ihop med andra saker. Nu gillar jag ju när det blir bra när man bara släpper det nånstans, så får det bli. Tavlorna har jag själv sytt för rätt längesen, så jag loppar inte allt. Sen blir det ju extra mysigt med slingan med en massa små stjärnor, trädda på en Ledbelysning.

4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Så fint det blev och ofta blir det bäst när man ställer fram utan alltför mycket tänkande och funderande!
De stickade apelsinerna är ju jättemysiga!
Du är så rar och duktig och påhittig!
En stor kram till diEvag!

Madame Edith sa...

Åh, jag har en likadan ljusslinga med stjärnor :) Visst är den fin!

De stickade apelsinerna är JÄTTEFINA!!

Kram/M

Queen of Kammebornia sa...

Så fiiint!

Vita små hjärtan sa...

Så fint! Ja lite slingor här o var lyser upp fint nu!
Ha en mysig tisdag.
Kram Agnetha