18 november 2012

Ändra efter årstid

Nu har jag ändrat efter årstid bland mina böcker. Jag gillar att ha böcker framme i köket, då är det lätt att kunna få lite inspiration när man är nära. Systrarna Eisenmans böcker varierar jag som årstidsböcker. Jag tycker särskilt mycket om deras framsidor, sen har dom helt underbara recept och bilder. Vinterns söta en riktigt härlig vinterbild. Mingelmat som övergång till nyår. Två systrars söta  170 frestelser från the cookbook cafe, vår och höstbok. Sommarens söta 180 recept för soliga och regniga dagar.

7 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Vad fint! Jag har Hannus Sommarkalas, men inte vinterkalas, den kanske måste införskaffas...

CreandoPhoto sa...

Vilket fint sätt att ändra efter säsong. Böckerna är så fina att se på och bläddra i :)

Kramar

Vardag och flärd sa...

Så ser det ut på min kökshylla också förutom Sjarmerende jul som jag inte har! Istället står där Sanna Töringes Vintermat.
Ha det fint!
Kram Eva

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

God kveld Anna:) Jeg har faktisk letet etter boken med de "två systrar"jeg,vet du hvor jeg kan få tak i den ? Herlig å ta frem slike bøker med årstiden,gir masse inspirasjon:)Klem Vibeke

Annas röda stol sa...

Hej Vibeke! Jag har svarat på din fråga hos dig:)

maria sa...

Två systrars böcker är så fina!

Nina sa...

Hej, tittar in från QofK. Systrarna Eisenmans är också mina storfavoriter och liksom du, så inredar jag med böcker. Kan liksom inte vara utan dem!

Jättefin blogg du har! Skall titta runt lite till!